WooCommerce SEO (otsingumootori optimeerimine) on iga eduka e-kaubanduse ettevõtte jaoks hädavajalik. See võib aidata teie ettevõttel otsingumootori tulemuste lehtedel (SERP) kõrgemal kohal olla. Otsingumootori tulemuste lehtedel kõrgel kohal olevad tooted jõuavad rohkemate inimesteni. Kuid WooCommerce'i optimeerimine ei ole midagi sellist, millest inimesed sünnivad. Kas mõni SEO-toode töötab WooCommerce'iga hästi? Kas saate oma poe jaoks kasutada WordPressi SEO optimeerijat või vajate spetsiaalset WooCommerce SEO pistikprogrammi?

 

Oma e-poe varustamine kvaliteetsete ja ihaldusväärsete toodetega on eduka ja kasumliku veebiäri loomisel vaid pool võitu. Samuti peate aitama ostjatel teie veebisaiti avastada ja soovitud tooteid leida. Seda võimaldab e-kaubanduse otsingumootori optimeerimine (SEO).

Nagu näete, on poodide SEO üsna sarnane üldise SEO-ga. Kuid e-kaubanduse jaoks on mõned ainulaadsed elemendid, mille puhul peaksite olema kindel ja millele peaksite tähelepanu pöörama, et maksimeerida oma saidi liiklust ja müüa rohkem tooteid.

 

Õnneks on võimalik ronida otsingumootori tulemuste lehtedele (SERP-id) ja potentsiaalselt nõuda müüdavate toodete jaoks Google'is esikoha. Rakendades oma veebipoes otsingumootoritele optimeerimise tehnikaid, saate suurendada oma nähtavust ja müüki.

Hea uudis on see, et saate rakendada paljusid väga tõhusaid SEO tehnikaid, ilma et peaksite teadma, kuidas koodi kirjutada.

 

Selles postituses arutleme, mis on SEO ja kuidas see aitab poodidel veebisaidi liiklust ja tulusid suurendada. Seejärel käsitleme SEO põhitõdesid poodide saitide jaoks ja näitame teile täpseid samme, mis aitavad rohkematel veebiostlejatel teie poe leida.

Woocommence SEO nipid ja trikid:

Vaatame mõningaid levinumaid termineid, mida SEO puhul kuuldakse.

 

  • Märksõnad: sõnad või fraasid, mida potentsiaalsed veebisaidi külastajad otsingumootoritesse sisestavad. Näiteks kui müüte kohandatud elektritööriistu, soovite end kuvada, kui keegi otsib seda fraasi Google'is, Bingis või Yahoos.
  • Alt text: piltide ja graafika tekstipõhine kirjeldus, mis aitab Google'il neid mõista. Ekraanilt lugejad loevad ka nägemispuudega külastajatele alternatiivteksti valjusti ette, et nad saaksid pildist aru.
  • Lehe pealkiri: pealkiri, mis kuvatakse iga lehe otsingutulemustes. Otsingumootorid kuvavad tavaliselt 50–60 tähemärki.
  • Metakirjeldus: lühike eelvaade (tavaliselt 140–160 tähemärki), mis kuvatakse otsingutulemuste lehel teie lehe pealkirja all.

 

Tuntud ka kui metasildid, lehe pealkiri ja metakirjeldus on peamised teie käsutuses olevad tööriistad, mis veenavad otsijat teie lehele klõpsama. Seega lisage oma sihtrühma jaoks köitev kokkuvõte, sihtmärksõnafraas ja ideaalis üleskutse tegevusele.

 

Backinglingid: kui väline sait lingib teie e-poodi. Otsingumootorid loevad neid tagasilinke teie poe sisu kinnituseks, muutes need väärtuslikuks lisandiks igale optimeerimisstrateegiale.

 

Sisemised lingid: lingid teie e-poe kahe erineva veebilehe vahel. Siselink aitab külastajatel leida seotud sisu ja võib seega tõsta järjestuskriteeriume, nagu seansi kestus. Sisemine linkimine aitab ka otsingumootoritel paremini mõista, kuidas teie sisu on seotud.

 

Järjestustegurid: kriteeriumid, mida Google kasutab otsingu paremusjärjestuse määramiseks. Kõrgem asetus Google'is sõltub veebilehe enda sisust ja märksõnadest, teie saidile suunduvate linkide arvust ja kvaliteedist ning tehnilistest aspektidest, nagu kasutajakogemus – kiirus, turvalisus ja teie lehtede ülesehitus.

 

Märksõnade otsing SEO tarbeks

Märksõnade uurimisel on esmaste sihtmärksõnade määramisel oluline meeles pidada otsingu eesmärki.Näiteks veebipoena on nutikas keskenduda tehingupõhistele otsingupäringutele, mitte informatiivsetele päringutele. Need on päringud, mida ostjad esitavad, kui nad soovivad osta. Näiteks on mõttekam sihtida parimaid müügis olevaid kiireid sülearvuteid, mitte maailma kiireimaid sülearvuteid. Esimene otsing viitab soovile teha ostuotsus, samas kui teine võib olla lihtsalt arvutihuviline.

 

Teie tootelehtedel, eriti vähem tuntud toodete puhul, toob mõnikord tegeliku tootekoodi kasutamine teile parimad kliendid. Näiteks kui müüte asendusosa või unikaalset tööriista, mis sobib väga spetsiifiliste toodetega, võib keegi, kes seda osa otsib, sisestada tegeliku koodi Google'i otsinguribale. Kui kasutate seda koodinumbrit oma tootelehel, leiab see ostja tõenäoliselt teie saidi otsingu edetabeli tipust.

 

Kuid üldiselt soovitame keskenduda väga spetsiifilistele märksõnadele, millel on korralik otsingumaht. Tavaliselt, mida populaarsem termin, seda suurem on konkurents. Seda silmas pidades peaksite hindama, kui raske on ületada saite, mis on praegu Google'is nende märksõnade järgi asetuses. Sellised tööriistad nagu SEMrush võivad pakkuda kõikvõimalikke kasulikke andmeid märksõnade konkurentide uurimiseks.

 

 

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?

0f864086d9382a33b2d289379664ff78